tirsdag den 7. december 2010

Vinteren nåede Svendborg


Ja vi fik selvfølgelig også lidt sne i sidste uge.. brrrr. her er et billed op ad vores lille vej :)


Lørdag aften var jeg til en SUPER go julefrokost med arbejde. Vi skulle til et arrengement i Svendborg idrætshal hvor "the Powls" og "The Antonelli Orchestra" skulle underholde, hald da fast det skal jeg love for de gjore, nøøøj det var godt. Danse skoene var rødglødende hehe
Lørdag morgen kl 6 opgav jeg at sove så jeg stod op. Ud ad vinduet så jeg mine egne fodspor og de må da understrege at det var en go jule fest hehe

2 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Hehe....meget sne ja, men de fodspor er da for goe´ :D)))
Jeg har også tidl. været til julegalle, hvor "The Antonelli Orchestra" spillede til diverse kunstnere...de er bare knald-hamrende-gode!! Fortsat god uge til dig :D

Netti sagde ...

Haha lov mig at du scrapper det billede..kæft du slingrede GG
Dejligt at du havd een god julefrokost :)