søndag den 12. juni 2011

CCC

Så fik jeg taget mig sammen til at deltage i CCC igen. Det er flyttet hertil og den lille flytning tabte mig i svinget :)

Jeg brugte temaet der lød sådan: International Clothesline Week (June 4)
Anderledes tema men havde lige stemplerne der passede til :)



baggrunden er lavet med 3 forskellige blå distress inks, over dem har jeg stemplet med "friends" stemplet fra HA, bare med vand på. Tøjet er stemplet på mønster papir og klippet ud.

Sanne er bagmanden bag kjolens læg :) stjal hende gode ide, tak sanne

Give away

Min gamle håndbold veninde Tine har en lækker give away og jeg er simpelthen bare nødt til at deltage, noget jeg ellers aldrig gør, men lækre hjemmelavede præmier kan jeg simpelthen ikke modstå :)

Kig med på Tines blog HER

mandag den 23. maj 2011

Udfordring til mig selv .. og dig måske?

Jeg er så sløv til at scrappe for tiden, så tænkte hvis jeg lavede en udfordring herinde ville der vre lidt pres på mig for at komme igang.

jeg har lokket Netti til at være med, hvis der er andre der også vil kunne det være hyggeligt.
Ingen deadline, bare hygge og afslapning

En sommeraften var jeg på en rosen mark med min far, vi tog bla det her billed af en smuk rose


Udfordringen lyder således :) Brug billedet som inspiration til dit kort, det kan være farver, opsætning, blomster etc, der må IKKE bruges stempler på kortet (kan man det? :)


ja jeg har næsten allerede fortrudt opgaven men sån skal det jo nok være hehe

sov godt

søndag den 22. maj 2011

Lækkert vejr..

på sådan en højhellig søndag :), her har den stået på film og håndarbejde

Det er ikke længe siden der var sol og sommer. I starten af måneden var Frank og jeg på Egeskov. Vi bor jo tæt på så års kortene dertil bliver tyndslidte :) der er så hyggeligt

Modellen er Frank :-P

lørdag den 21. maj 2011

Kort og godt :)

Ganske kort vil jeg lige vise jer 3 kort jeg har lavet. ik så meget snak, her er de :)



fredag den 20. maj 2011

Uh det er skønt med en hellig dag :)

Jeg har rigtig hygget mig idag. Mor og jeg tog til Loppe marked og tøjbutiks besøg i formiddags, vi brugte kun en skallede tyver så det blev vi ikke ruineret af:)

Eftermiddagen stod cykeltur, jeg er helt imponeret over mig selv når jeg lader bilen stå for at tage ud at handle :)

kartoffelmadder med lidt mayo, salt, peber og purløg til aften uhmmmm

Indimellem alt det her har jeg ENDELIG fået tømt et skab så jeg kunne få styr på mit garn. Det har indtil idag ligget i en stor kurv i stuen, hvilket nemt kunne ende i knude helvede :) NU ligger de i farver (sån da)
I de sorte kurve har jeg "igangværende arbejde" så er det bare så snuppe en hel kurv med ind når jeg skal hækle :) dejligt




Ih jeg elsker bare farver, man kan da ikke andet end blive i godt humør

torsdag den 19. maj 2011

"Donna kort"

Først tak for alle de søde kommentare i skrev ang mit vægt tab i går, det er jeg rigtig rigtig rigtig glad for :) flere har spurgte om hvordan jeg har gjort. jeg har købt et brevkursus ved vægtVogterne (gider ikke veje møder) dvs at jeg tæller point. Jeg må egentlig spise al mad, bare jeg bliver inden for mine daglige point. det er de bedste 1000 kr jeg har brugt det er sikkert :)

Idag vil jeg gerne vise jer nogle Donna kort jeg har lavet






skabelonerne har jeg købt ved Scrapper.dk

tak for idag vi ses imorgen :)