fredag den 31. juli 2009

Lo med Gry



ret enkelt lo egentlig. på overskriften har jeg dottet med flydende perler. Alle kanter er distressede

Lo med Liv



De flotte udskæringer har "faster heidi lavet til mig.. mange tak igen :)
Overskriften er stemplet. alle kanter er distresset og i det ene hjørne har jeg brugt en mask

Lo med Frank



På det her lo har jeg rigtig fået leget med mit crackle paint.
På stjernerne og bogstaverne har jeg først malet med crackle, tørret det og lavet en blanding af perfect pearls og vand i en mini mister, sprayet det på og tørret igen. Det giver en lækker effekt synes jeg

sommerens kort








mandag den 22. juni 2009

2 bestillings kort

Idag bestilte min kære kollega lone 2 kort. Et der var noget med basketball og et jubelæums kort med mursten på.... gisp et par opgaver

Boldkortet blev ret simpelt pyntet for at bevare selve bolden :)
det andet kort blev mest spændende synes jeg. Havde rigtig gang i mine distress inks og legede lidt med at sprøjte vand ned i det. Ydermere er fuglen stemplet ligeledes med distress men har så fået perfekt peals oven på så det glitter og sr lidt metallic ud




fredag den 5. juni 2009

Fars Dag

.. Det er jo idag og min far skulle ikke snyde :) jeg har lavet denne 4kant med hans 4 børnebørn på og han blev rigtig gladfor den, den var egentlig ret simpel, men alle de små knuder var godt nok til at gå amok over hehe





søndag den 17. maj 2009

Lo med Quilling

Idag er det blevet til et enkelt lo ..

Jeg er blevet helt bidt af at lave Quilling og det meste af min hobby tid bruger jeg på at lære det, så det er ik meget scrap derblir lavet :)

Quilling er blomster og blade i højre hjørne.det er lavet af strimler der er 3 mm brede. ka i li det?