søndag den 20. april 2008

Liv's album

jeg er ved at lave et album om min nieces 1. år...planen er at hun skal have det i fødselsdags gave :) her er de to første sider
albummet er 20x20 cm




lørdag den 19. april 2008

så blev der lavet et par kort

Igår aftes lokkede zandra mig op ad sofaen(syg)jeg trængte nu også til at få rejst mig lidt hehe
vi kom med to regler hver : zandra "sort hvid papir", "nitter eller brads der ikke er runde"
Mig "lav to kort med samme opsætning, et til en dame og et til en mand", "mal eller farv på baggrunds papiret)



materialer : sort hvid papir fra scrap is fun, floss, nitter, penne, stempel, stempel aftryk og akvarel farverne

søndag den 13. april 2008

Mini kort ala Zandra

I går fik jeg internet demo af zandra :) hun viste mig de her små søde gavekort/til og fra kort....de er da liiidt nuttede ik :) tak for undervisningen søde

uha jeg har været blog sløv

Men jeg HAR scrappet hehe

her er nogen slikposer ala Anne T som jeg fik lavet ude ved pernille(moster Olivia) den anden dag (tak for endnu en hyggelig dag) tak for instruktionerne :)

mandag den 31. marts 2008

et lille søndags kort

et enkelt kort blev det til
opsætningen har jeg stjållet fra Anne T, transperent med stempling har jeg snuppet fra Lam... tak piger i er geniale begge to

materialer: karton, brads, transperent, stempler, maling, scrappers net, hjerter fra Pernille (tak søtte)

søndag den 16. marts 2008

så fik jeg lavet mit lo efter en lækker søndags skitse som anita fandt til os idag... tak for den det var en alle tiders udfordring :)



har fået leget med mine chipboards og glossy accent (monogram og hjerter)
titlen er stemplet med skumstempler og alm sværte
alle chipboards er farvet med sværte :)

tak for i aften de damer :)

søndag den 9. marts 2008

her er dagens sidste kort :) det sorte af dem er mit bidrag til den skitse jeg har lagt på sif tidligere
go uge til jer der ser med her :)