fredag den 8. januar 2010

Lige en reminder

Har lige lagt 3 udfordringer op på scrap is fun

her er det direkte link
håber nogen af jer vil lege med :)

tirsdag den 29. december 2009

scrap amok

Igår var jeg ude og købe en foto printer, ihh hvor er det dejligt ikke kun at skulle scrappe de galv gamle billeder( som de jo er når de endeligt bliver fremkaldt) :)
her er et par sider jeg fik lavet i går





mandag den 28. december 2009

Mini album med Bind it all

For en måneds tid siden var jeg så heldig at blive ejer af en bind it all, jeg må sige den lever op til forventningerne og jeg har brugt den flittigt :)
her er seneste lille bog.. en kalender





Coverne er pap, siderne er lavet af karton, notes arkene er klippet ud af nogen teresa colins papire, selve kalenderen er også et mønster ark jeg har klippet i (desværre er det ikke på dansk, derfor der står mars og ikke marts.. men pyt med det)

fredag den 18. december 2009

Sne Sne Sne





Ja vi fik ikke lov at slippe .. her lidt billeder fra haven brrrrrrrr

søndag den 29. november 2009


søndag den 8. november 2009

November udfordring på scrap-is-fun

Lige et lille pib fra mig på sådan en højhellig søndag :)

jeg har lige lagt November udfordringen op på scrap is fun

deadlinen hedder 1 dec.

her er det direkte link til konkurrencen

håber vi ses :)

søndag den 11. oktober 2009

nu må jeg tage mig sammen på bloggen

Ja det er ikke fordi det står stille med scrap, scrapper faktisk så meget som aldrig før. Jeg er bare rigtig dårlig til at finde mit kamera frem. men hva, her er da lidt


et lidt anderledes kort (for mig ihvertfald :) )



Det her var vidst mest leg :) elsker at svine med distess inks, perfect pearls og embossing, 3 forskellige teknikker



Et par til og fra kort. Med min nye Slice er det jo ingen sag :)



et lille julekort... ups sikke noget gnider nede i hjørnet



Her et par forklæde kort, de kan hænge om halsen på en flaske eller bruges som alm julekort :)