14 år siden
fredag den 13. februar 2009
onsdag den 11. februar 2009
To stjerner
søndag den 25. januar 2009
Mine Bidrag til udfordringer på Scrapisfun
Her de sidste par dage har der været gang i udfordringern
her er mine egne bidrag :)
Dette lo skal i en ramme og foræres i gave til min veninde der lige har født en lille pige :) Pigens navn skal stå som titel underbilledet, fotoet skal min veninde selv sætte på ..


Argh det jo mig :-P

Sommerfuglen har jeg stemplet med stazon på transperent og pyntet med glimmer...
linket til æsken kan ses på scrap is fun's forum under udfordringerne :)
her er mine egne bidrag :)
Dette lo skal i en ramme og foræres i gave til min veninde der lige har født en lille pige :) Pigens navn skal stå som titel underbilledet, fotoet skal min veninde selv sætte på ..


Argh det jo mig :-P

Sommerfuglen har jeg stemplet med stazon på transperent og pyntet med glimmer...
linket til æsken kan ses på scrap is fun's forum under udfordringerne :)
onsdag den 14. januar 2009
lørdag den 10. januar 2009
Min Mor
lørdag den 13. december 2008
LO med prinsesse serien på scrap-is-fun
Jeg har fået den ære at skulle designe noget med prinsesse serien der sælges ved scrap-is-fun
ved siden af mit lo kan i læse om materialer hvis i har lyst. alle materialerne kan købes ved Sif
ved siden af mit lo kan i læse om materialer hvis i har lyst. alle materialerne kan købes ved Sif
fredag den 12. december 2008
"nyt" badeværelse
Det er godt nok ved at være længe siden jeg har blogge så tænkte jeg hellere lige måtte vise jer hvorfor :)
for et år siden købte vi huset vi bor i. Huset var i fin stand men vi valgte alligevel at det skulle være lige som vi ville ha det. Det sidste der manglede at blive piftet op var badeværelset og det har vi så haft gang i her i december..
så blåt var vores badeværelse :)

og sådan her ser det ud nu, efter vi har malet 4 gange og fået nye elementer sat op


under vasken på glas stenene kommer der en stål plade omkring :)
fliserne har vi malet lys grå og tapet oven over er krid hvidt
ka i li det? vi er vildt glade for det
for et år siden købte vi huset vi bor i. Huset var i fin stand men vi valgte alligevel at det skulle være lige som vi ville ha det. Det sidste der manglede at blive piftet op var badeværelset og det har vi så haft gang i her i december..
så blåt var vores badeværelse :)
og sådan her ser det ud nu, efter vi har malet 4 gange og fået nye elementer sat op


under vasken på glas stenene kommer der en stål plade omkring :)
fliserne har vi malet lys grå og tapet oven over er krid hvidt
ka i li det? vi er vildt glade for det
Abonner på:
Opslag (Atom)






