fredag den 13. februar 2009

Søde Smil

Her et enkelt lo med det lækre nye papir fra scrap is fun

onsdag den 11. februar 2009

To stjerner

Her et lo med mine skønne niecer, layoutet skal i ramme så der er ikke meget dimse dut på :) lagde en guld stickles kant på nogen af stjernerne så det kunne glimte lidt, de runde små der ligner sølv er små halve bling sten :)

søndag den 25. januar 2009

Mine Bidrag til udfordringer på Scrapisfun

Her de sidste par dage har der været gang i udfordringern
her er mine egne bidrag :)


Dette lo skal i en ramme og foræres i gave til min veninde der lige har født en lille pige :) Pigens navn skal stå som titel underbilledet, fotoet skal min veninde selv sætte på ..





Argh det jo mig :-P


Sommerfuglen har jeg stemplet med stazon på transperent og pyntet med glimmer...
linket til æsken kan ses på scrap is fun's forum under udfordringerne :)

onsdag den 14. januar 2009

Et Scrap-is-Fun designer kort



Næsten alle materialerne kan købes på www.scrap-is-fun.dk

lørdag den 10. januar 2009

Min Mor

Her er min mor :) et skønt billed fra da hun blev 60

papiret er fra cosmo cricket og Crate paper...
der er yderligere brugt : Bling, pen, stickles lim, scrappers net, blomster fra prima, blomster fra MM, Knapper og brads fra basic gray


lørdag den 13. december 2008

LO med prinsesse serien på scrap-is-fun

Jeg har fået den ære at skulle designe noget med prinsesse serien der sælges ved scrap-is-fun
ved siden af mit lo kan i læse om materialer hvis i har lyst. alle materialerne kan købes ved Sif

fredag den 12. december 2008

"nyt" badeværelse

Det er godt nok ved at være længe siden jeg har blogge så tænkte jeg hellere lige måtte vise jer hvorfor :)
for et år siden købte vi huset vi bor i. Huset var i fin stand men vi valgte alligevel at det skulle være lige som vi ville ha det. Det sidste der manglede at blive piftet op var badeværelset og det har vi så haft gang i her i december..

så blåt var vores badeværelse :)


og sådan her ser det ud nu, efter vi har malet 4 gange og fået nye elementer sat op


under vasken på glas stenene kommer der en stål plade omkring :)
fliserne har vi malet lys grå og tapet oven over er krid hvidt
ka i li det? vi er vildt glade for det