søndag den 15. juni 2008

sikke en weekend

Min lørdag gik med familie fest hos mine forældre. 18 var vi og det var bare så hyggeligt. Min kusine mette, hendes mand Per og deres andreas sov hos os :)
efter 3 timers søvn ringede mit ur kl 6... op frk poulsen

jeg skulle nemlig til frederikssund over til hyggescarp ved scrap is fun :) i al hemmelighed for anita. min rødmen har flere gange været ved at afsløre mig på webcam, men det gik :)
det var en rigtig hyggelig dag og jeg fik lavet et heeelt lo :-P utroligt det kunne nåes med al det shopping... Trine og jeg handlede af 3 gange så virkede det ikke så voldsomt haha

se mine fede køb




tak for en fed scrap dag anita, det var hyggeligt at møde jer heeelt derovre fra (forstod i alt vi sagde lol)
tak til trine for en ski' sjov dag hehe

8 kommentarer:

Trine Emdal sagde ...

Hej søde selv tak for en dejlig dag (geeeeeeeeeed)
hold op alt det jeg er kommet hjem med,
glæder mig til og få det prøvet af

Anne Bente sagde ...

åhhhh lækre ting og sager du har fået dig der :)

Unknown sagde ...

Skønne ting, du har "fået". Det lyder som en rigitg hyggelige dag. :0)

Sarah sagde ...

Det lyder som en travl weekend. Lækre ting du har købt.

Heidi sagde ...

super lækker sager du har handlet - ja ikke altid nemt at stoppe når man først er kommet igang :o)

Anonym sagde ...

Whiiii for nogle skønne sager du har fået købt dig ! Uhm, den taske er altså for LÆKKER :O)

Heidi sagde ...

Ejj det ser lækkert ud. Er spændt på at se det imorgen når vi skal scrappe. Glæder mig

Netti sagde ...

Neeeeeeeeeeeeej har du købt den taske!!! jeg er SÅ misundelig. SUK nyd den nu for os begge *G*