onsdag den 16. maj 2007

Lang Weekend

Sååå gik den lille mini ferie igang... hvor er det skønt med sådan et par ekstra fridage.
Vi har kun få planer for weekenden : fredag skal vi en tur i odense og handle lidt. På hjemvejen skal jeg naturligvis i multiscrap(skal jeg så ikke alligevel..lukket øv),har set noget nyt jeg bare må ha, som så ofte hehe....

søndag skal vi til åbenthus. vi har længe småkigget på nyt hus. Nu er der endelig et der ligge i den bydel hvor vi gerne vil bo. Midt i mellem min bror og mine forældre..5 min gang til dem begge... ville være perfekt for os. er meget spændt på hvordan det ser ud inden i :) håber på det bedste..

ellers skal vi hygge, slappe af og gøre nøjagtigt det vi har lyst til :)

God lang weekend fra mig :)

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Det lyder at i rigtig skal hygge her de næste dage.

Og besøg i en scrapbutik er jo nærmest et must, ik'

Kan i have en god ferie.
Hygge fra Betina